19.04.2024 Обмін книгами у рамках проєкту «Друге життя книзі»
18.04.2024 Меню 18.04-19.04.2024
18.04.2024 Ми всі по-різному розуміємо любов
18.04.2024 Попередження професійного виснаження вчителя
Майстер-клас та подіумна дискусія "Виклики інклюзивної освіти в українській школі"
8 листопада 2016 року на базі ЛСЗШ "Надія" проведено майстер-клас та подіумна дискусія "Виклики інклюзивної освіти в українській школі".
Колектив справжніх професіоналів в особі директора школи (І.Хміль), заступників (М.Рябчук, О.Вахова, В.Давнюк), педагогічних працівників (Я.Главацька, О.Єсим, Л.Петелицька, Н.Луцишин, З.Ковальова), практичного психолога (Н.Атаманчук) поділився з колегами своїми напрацюваннями щодо роботи з особливими дітками: діти з порушенням зору, затримкою психічного розвитку, розладами спектру аутизму, порушенням опорно-рухового апарату.
У цьому заході взяли участь заступник директора з НВР нашої школи Дворянин Т.Я., практичний психолог Хрупа О.В., асистент вчителя Гельжинська У., класний керівник 3-Б Макар І.І.
У ході подіумної дискусії розглядалось багато організаційних питань, як то: хто відповідає за організацію інклюзивного навчання в школі, наповнюваність інклюзивного класу, кількість у класі дітей з особливими освітніми потребами, доплата вчителям, які працюють в інклюзивному класі, реалізація корекційної складової інклюзивного навчання, участь батьків у інклюзивному процесі.
Під час майстер-класів, які працювали за шістьма напрямками (для заступників, асистентів вчителя, вчителів, української мови, математики, класних керівників, практичних психологів), колектив школи «Надія» поділився своїми практичними навиками роботи з дітьми даної категорії, методичними рекомендаціями щодо ведення уроків української мови, математики, здійсненням психолого-педагогічного супроводу особливої дитини та особливістю роботи з батьками таких дітей.
У ході роботи були окреслені наступні кроки щодо успішної реалізації принципів інклюзивного навчання для усіх учасників навчально-виховного процесу.
Не забули "Надієвці" і про те, що до категорії дітей з особливими освітніми потребами належать діти талановиті та обдаровані. Тому школа працює над запровадженням дистанційного навчання, в основі якого лежить диференційоване викладання. А це вже є величезний крок до реалізації Концепції нової української школи.
За матеріалами сайту НМЦО.