Для слабозорих
Середня загальноосвітня
школа №23 м.Львова
СЗШ №23 м.Львова
Дистанційне навчання
Корисні посилання

Сучасний урок у світлі реформування освіти


8 листопада 2016 року НМЦО м. Львова спільно з членами міської творчої фокус-групи успішно проведено методичні діалоги на тему «Сучасний урок у світлі реформування освіти» на базі ЛСЗШ І ст. № 53 .
В ході активного обговорення та обміну думками розглянуто наступні питання:
- Сучасний урок – основна складова ефективної та якісної освіти (Бідник Н.С., завідувач відділу освітніх технологій НМЦО м. Львова)
- Основні шляхи удосконалення уроку в сучасній школі (Кузмицька С.С., заступник директора з НВР СЗШ № 65)
- Інноваційні типи уроків (Кравс Л.Є., заступник директора з НВР ССЗШ № 37)
- Загальні вимоги до сучасного уроку (Луцюк О.М., заступник директора з НВР СЗШ № 84)
- Як підготуватися до ефективного уроку (Пилипчак Л.І., заступник директора з НВР СЗШ № 23)
- Роль заступника директора у забезпеченні ефективного навчально-виховного процесу та контроль за проведенням уроків (Святошенко Н.О., заступник директора з НВР ЛСЗШ І ст. № 53)
- Навчальне середовище як засіб ефективності сучасного уроку (на основі естонського досвіду - Казаніна Н.Ю., заступник директора з НВР НВК “Арніка”).

Крім цього зроблено акцент на те, що:
- Колегія МОН України ухвалила остаточну редакцію Концепції Нової української школи і у формулу Нової української школи було додано елемент «нове освітнє середовище», а також прописано важливість психологічної підготовки вчителя.
- Громадське обговорення показало, які теми потребують подальшої дискусії та деталізації. Зокрема, таких ключових тем п'ять: педагогіка партнерства, автономія школи і вчителя, визначення результатів навчання, механізми впровадження інновацій та питання фінансування.
- Основна ідея нової школи полягає в тому, щоб перейти від школи знань до школи компетентностей, які включають знання, уміння та ставлення, засновані на ціннісній платформі. Відповідно до цього, мають бути оновлені державні стандарти, сформовано новий зміст освіти, запроваджені нові методики викладання, а також змінена структура школи.

У підсумку присутні прийшли до висновку, що сучасний урок – це витвір мистецтва, де педагог уміло використовує всі можливості для розвитку особистості учня, його активного розумового зростання, глибокого й осмисленого засвоєння знань, формування його моральних основ. Це урок спрямований на те, щоб кожна дитина збагнула себе як самодостатню особистість. Це дзеркало загальної та педагогічної культури вчителя, мірило його інтелектуального багатства, показник його кругозору та ерудиції.

Фотогалерея | Сучасний урок (08.11.2016)


За матеріалами "Скарбнички заступника"



Категорія: Методична робота
Коментарів: 0 | 08.11.2016

Прізвище, ім'я: Я не робот
Copyright  ©  2013Цікаву інформацію та пропозиції щодо сайту
надсилайте електронною поштою: admin@school23.lviv.ua